Jobb jobb jobb

Nu sitter jag på jobbet och har "bara" 2,5 timmar kvar tills jag slutar. Bara och bara.. Men när man redan har suttit 10,5 timmar så är det ganska bara :) Jag bara längtar efter att få komma hem till min sköna säng och sova! 13 timmar på jobbet brukar göra en ganska så mör.. Men när jag dessutom var ute på stan och svängde mina lurviga och först somna 03.30, så känner man sig som självaste John Blund.
Men för övrigt var det en sjukt kul kväll så det är det helt klart värt. Käkade middag med brudarna och gav vi oss ut på stan och dansade hela kvällen! (Jag i mina flipflops) Helt oplanerat och alldeles alldeles underbart :)

Nu ska jag fortsätta med mitt meningslösa stirrande på dataskärmen och hoppas på att tiden går snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0