Utmanad..

Jaha.. Så ger jeg det ett försök till då. Bloggen har stått på standby i några månader men nu är jag kanske redo att försöka igen. I'll try!

Har nyss kommit hem från mitt aerobic-step pass och är helt slut. Det går lite trögt med träningen just nu (som så många gånger) så min kropp är helt slut. Men lika roligt som alltid var det! Och nu kan jag vara stolt!

Ikväll blir det middag med tjejerna. Det var ett tag sen vi hade en riktig tjejkväll så är det dag. God mat, vin och massa skvaller.. Tyvärr ska jag upp och jobba 13 timmar imorgon så det blir inte allt för sent.

Idag är det 12 dagar kvar till US and the A :) Kan knappt vänta. Det ska blir så spännande. Road-tripen heter San Francisco - Los Angeles - Las Vegas - Grand Canyon - San Diego - Los Angeles. Och där mellan ska vi stanna till i bland annat Neverland. Det er ju et must just nu! Om jag har lusten och orken så kanske det blir lite bloggning därifrån. Men det vågar jag inte lova.

(Sorry den tråkiga bilden.
Mitt bildbehandlings program fungerar inte som det ska.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0